Apple HomePod Mini- review

0 Comments

Primul HomePod lansat de Apple s-a lansat in urma cu 3 ani, anul acesta Apple lansand un alt model, mai mic. Compania nu a avut parte de un succes atat de stralucit pe cat era de asteptat cu primul model de HomePod. Desi exista alte modele de difuzoare inteligente mai mici si mai ieftine decat noul HomePod Mini, el are o serie de functii foarte bune. Daca vrei sa afli mai multe detalii despre acesta, te invit sa urmaresti randurile de mai jos.

HomePod Mini are o inaltime de 8,4 cm si o latine de 9,8 cm, fiind jumatate din Amazon Echo si se afla la aproape acelasi pret. HomePod Mini costa 99 de lire sterline, dar este mai accesibil decat primul model. Difuzorul inteligent este dotat cu Siri si gestioneaza mult mai bine temporizatoarele, asigurarile de securitate a datelor, astfel ca HomePod Mini este o buna alternativa pentru difuzoarele Alexa sau Google Assistant.

HomePod Mini are designul similar cu o minge de tenis si este acoperit de o plasa de material si se gaseste in culori de alb si negru. Are o greutate de 345 de grame, ceea ce inseamna ca este foarte usor de transportat. In partea superioara se gaseste un panou de sticla, la fel ca la HomePod-ul original, care este transparent cand difuzorul nu este pornit, iar cand este pornit se formeaza un cerc luminos. Are un sunet de 360 de grade, 4 microfoane dintre care 3 sunt destinate pentru comenzile catre Siri si cel de al 4-lea pentru ecou, astfel incat Siri sa te auda chiar daca muzica este la volum maxim.

Panoul de sus are un plus si minus pentru volum, pentru a opri si porni muzica, atingerea dubla inseamna trecerea peste o melodie, iar cea tripla trecerea la melodia anterioara. Siri se declanseaza printr-o apasare mai lunga sau vocal. Este alimentat de catre cipul S5 ce se gaseste si in Apple Watch Seria 5 si SE.

Cea mai buna caracteristica a acestui difuzor este sunetul. Este puternic si echilibrat, clar si bine definit si chiar daca este la volum maxim, nu va fi distorsionat. Totusi, are si un dezavantaj, ci anume lipsa abilitatii de a folosi si alte servicii in afara de cele de la Apple, deci daca vrei a folosesti radio sau alt serviciu, din pacate, acest lucru nu va fi posibil cu HomePod Mini.

Acestea fiind spuse, difuzorul inteligent de la Apple, HomePod Mini este mult mai bun si mai ieftin decat primul model lansat, doar ca este mult mai mic si se poate folosi si pe post de hub pentru alte dispozitive inteligente din casa, are rolul de a proteja datele, are un sunet foarte bun, deci este o alegere potrivita daca ai nevoie de un difuzor inteligent in casa ta.